Salgssdirektør Alexander Kaasa giver et indblik i samarbejdet med RAJAPACK og fremhæver, hvordan partnerskabet har været afgørende for DSV.
“Samarbejdet mellem RAJAPACK og DSV begyndte efteråret 2020, da vi gennemførte en udbudsrunde for at finde en ny leverandør af emballage. RAJAPACK skillede sig ud i processen, og vi indgik en aftale i november 2020. Valget faldt på RAJAPACK, fordi de viste et særligt engagement i at forstå vores butik. De udfordrer os konstant og stiller spørgsmål, som får os til at tænke kritisk over vores processer. Det var en af grundene til, at vi valgte RAJAPACK, udover deres konkurrencedygtige priser.

Efter tre år er det glædeligt at se, at samarbejdet har udviklet sig positivt. En af årsagerne er den gode dialog mellem de rette personer hos både DSV og RAJAPACK. En anden vigtig faktor er de effektive online værktøjer fra RAJAPACK, som giver os en god oversigt, vi har stor nytte af.
Jeg vil også fremhæve fokus på miljø og bæredygtighed. Dette er vigtigt for DSV, og vi stiller høje krav til RAJAPACK. De følger op på disse krav på en god måde og giver også rådgivning til vores lageransatte om, hvordan de kan pakke smartere og mere miljøvenligt.”