Mats-Erik Ramstad fra Pon Equipment deler sine erfaringer med samarbejdet med RAJA. Han forklarer, hvordan de værdsætter et stærkt netværk og effektiv kommunikation, og hvordan overgangen til webbestilling har forbedret deres arbejdsproces. Mats-Erik Ramstad understreger vigtigheden af både gode partnerskaber og hurtige løsninger i deres arbejde med premium produkter som Caterpillar.
Pon Equipments søger efter gode samarbejdspartnere med de rette kontakter, og vi ser det som den mest bæredygtige måde at arbejde på. Caterpillar er et premium-brand, så når folk vælger at handle hos os, vælger de fra den øverste hylde. Det betyder, at vi har høje forventninger til vores leverancer og ikke blot leverer en produkt, men hele netværket omkring det. Vi er en leverandør af maskiner til byggebranchen og marine motorer, men når vi sælger, sælger vi også os selv som virksomhed. Alle er vigtige: vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere.
Vi synes, RAJA har et godt netværk, så når vi har en idé, er RAJA hurtige til at bruge deres netværk for at imødekomme vores ønsker. Vi har en åben dialog, så vi kan samarbejde undervejs. Derefter får vi nyttig feedback og forslag til løsninger, som vi tester for at se, om de virker. Nogle forslag bliver måske lagt på hylden, men det, jeg især værdsætter ved samarbejdet, er, at vi drøfter, hvad der fungerer for os. Vi får også konkurrencedygtige priser.
Vi bestiller via hjemmesiden; førhen bestilte vi over telefonen, men vi er meget tilfredse med at være gået over til webbestilling. Det betyder, at teamlederne på lageret kan lægge bestillinger, som så godkendes af mig.
RAJA’s web-løsning er meget praktisk og brugervenlig. Samtidig sætter jeg pris på, at vi kan have dialogen udenfor. 99 procent af bestillingerne laves direkte på nettet, men hvis noget er meget presserende, tager vi os tid til at diskutere det.
Mats-Erik Ramstad
Warehouse Admin Manager